עם כניסת השבת: אשה נכוותה קשות בשריפה בבני ברק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עם כניסת השבת: אשה נכוותה קשות בשריפה בבני ברק

    בשעה 16:19 דקות לפני כניסת השבת התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שריפת בדירה ברחוב רב האי גאון בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר אישה כבת 50 במצב קשה עם כוויות בגופה כשהיא מורדמת ומונשמת

    צילום: ארגון הצלה
    11:14
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אוהד טל מפתיע ומפרגן לבכיר יש עתיד: "לא בלון ריק"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כונני ארגוני החירום, הכבאות וההצלה הוזעקו אמש עם כניסת שבת לרחוב רב האי גאון בבני ברק בעקבות דיווח על אשה שנכוותה. יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו כונני ארגון הצלה טיפול רפואי ראשוני לאשה כבת 50 עם כוויות, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

    פראמדיק הצלה צביקה גדלוביץ וחובש הצלה פיני עזרא סיפרו: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לאשה כבת 50 עם כוויות בכל חלקי גופה, לאחר שנכוותה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר."

    החובשים של מד"א שמעון ברדי ומשה כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "האישה שסבלה מכוויות קשות בגופה שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע של הבניין. שכנים בבניין סיפרו לנו שהם ראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים. יחד עם הצוות לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבה קשה מאוד ולא יציב."

     

     



    0 תגובות